#INSTALIFE: Mých 9 nejoblíbenějších dní měsíce května

Nejsem si jistá, jestli to nepíšu pokaždé, ale květen snad utekl ze všech měsíců úplně nejrychleji. I když byl oficiálně nejdelší měsíc, nechápu, že už je červen. A tak je tady pravidelné měsíční shrnutí. Jsem šťastná, že jsem se rozhodla od nového roku vkládat na INSTAGRAMU jednu fotku denně. Mám pak takový parádní deníček všech detailů a maličkostí všedních dní. A strašně ráda vás inspiruji a ukazuji vám, že i holka s dvěmi prácemi, přítelem a koníčky má čas užívat si život a radovat se s detailů. A vy víte, že to já ráda! V květnu mám pocit, že jako totální klišé jsem opravdu kvetla, spousta věcí se změnila a jsem obrovsky nadšená, co mi přinese červen :)


1. Rozlučka se svobodou Terezky z Sweet Melange byla rozhodně jedním z momentů, které stojí za to si zapamatovat. Strávily jsme s holkama super den a já sice musela večer do práce, ale i tak to bylo super! Více se o tom, co jsme dělaly a jaké to bylo se dozvíte v TOMHLE článku u Terezky na blogu. No a ona zrovna dneska odletěla do Česka a za chvilinku už z ní bude paní :)


2. Noreček nastoupil do práce, a tak budeme mít brzy konečně na utrácení. Já se ale rozhodla utrácet zodpovědně a vědomě. Začala jsem se zajímat o udržitelnou módu, o to, kdo moje oblečení vyrobil, kde, za jakou cenu, z jakých materiálů. Takže báj báj HáeMko, to už prostě ne. Článek na tohle téma mám rozepsaný a brzy se na něj můžete těšit! 


3. Skončila jsem práci v kavárně. Od začátku to byla dočasná brigáda než najdu práci, pak než noreček najde práci no a teď ji oba máme, takže jsem se zaslouženě rozloučila s moji nejmilejší kavárnou a mám zpět volné víkendy. Upřímně mi to místo a moje nejoblíbenější kolegyně budou chybět. Na druhou stranu je to za rohem, můžu se kdykoliv zastavit na kafe a z kolegyně se třeba stane kamarádka. A hlavně, ty víkendy! Více času na hraní :)


4. Největší rozhodnutí května je, že jsem přešla na rostlinnou stravu. Důvodů je spousta a pokud to někoho opravdu zajímá, ráda vám o tom napíšu článek. Koho to nezajímá nebo s tím nesouhlasí, nemusí říkat nic :D Dnes je to tři týdny a cítím se dobře, mnohem více vařím, jím mnohem zdravěji a tak mám nějak pocit, že mi to prospěje. Uvidíme, jestli chcete, dám vám vědět!


5. Poprvé jsem si vyzkoušela "bolig styling" tedy dekorování interiéru pro focení do katalogu pro realitní kancelář a následný prodej. Článek se spoustou fotek před a po a všemi detaily najdete TADY v článku. Byla to super zábava, parádní zkušenost a já teď jen doufám, že se byt prodá, protože to bude znamenat, že jsem odvedla dobrou práci. 


6. Zašla jsem si také poprvé v životě do LUSHe a koupila si čtyři první produkty. Chystám po čase recenzi, zatím můžu jen říct, že jsem super spokojená. Co jsem nakoupila a k čemu to je se dozvíte v článku TADY nebo videu TADY. Vím, že LUSH není nejlevnější, ale zase, radši budu nakupovat zodpovědně a mít pár věcí, než mít hromady sraček za pár korun, které ničí planetu, moji kůži atd.


7. S Norečkem jsme oslavili dva roky výročí. Nechápu, kam se ty dva roky poděly a jsem strašně šťastná, že jsem se rozhodla a odhodlala, že to prostě vyjde a po měsíci, co jsme byli na dálku spolu, jsem se sbalila a odletěla do Norska. Na téhle fotce jsme spolu byli oficinálně jeden den (samořejmě předstírám, že spím, ale noreček fakt spí:) Zatím to bylo mé nejlepší rozhodnutí a jestli vás zajímají detaily a náhodou vám to uteklo, o mém norském příběhu jsem natáčela VIDEO


8. Ustřihla jsem avokáda! Ano :D Sama tomu nevěřím a odhodlávala jsem se několik dní, ale prý je to potřeba. Moje stromky kvůli nedostatku světla vyrostly strašně vysoko a je to takový dlouhatánský stonek s listy, takže jsem jich pár shora odstřihla, aby se stromek rozrostl a rozkošatěl. Pokud ještě svoje avokádo nemáte, styďte se! TADY je video, jak začít s peckou a TADY jak ho pak zasadit ho květináče.


9. Zjistila jsem, že i když máte kaf v papírovém kelímku, nedají se recyklovat, protože má ten papír na sobě speciální fólii, aby neprotíkal. Takže jsem konečně sehnala přenosný hrnek na kafe, který by mi vyhovoval. Dnes jsem ho poprvé testovala a zatím je boží a vyhovuje: nerezový, udržuje teplotu, dobře se drží, neprotíká. Můžete ho vidět zase v tomhle VIDEU a je z Nespressa. 


Co vám udělalo radost v květnu? Dejte mi vědět! 


UložitUložit

10 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já ti teda povim, že dneska jsem zjistila, že z mého avokáda vylezl kořínek! Málem mi z toho vzrušení ta sklinka slitla na zem.

    ad. udržitelná móda - souhlasím zcela, nicméně zrovna háemko se v tomhle docela snaží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám avokádo v misce od minulého týdne a každý den si s ním povídám :-D Jsem zvědavá, kdy se kořínku dočkám

      Vymazat
  4. V Háemku jsem pracovala a tak vím, že "tak strašný" to není. Oproti Mangu, Zara atd se snaží a aspoň něco dělají. Jestli tě to zajímá, koukni se na norskej dokument Sweatshop ;)
    Já se snažím nakupovat v sekáčích a když nic, tak do toho Háemku prostě zajdu no, ale je to dost málo a už mě nebaví ani za oblečení utrácet, asi stárnu... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznávám, že jsem se konečně odhodlala a dvě pecky avokáda se mi zatím koupou ve skleničkách :). Tak jsem na to zvědavá, asi nikdy se mi (kromě bazalky) nepodařilo nic vypěstovat, tak snad se zadaří :). Květen mi taky šíleně utekl, vůbec nevím, kam se ty dny ztrácí...

    OdpovědětVymazat
  6. Pozdravujem a ďakujem za tému - čo mi urobilo radosť v květnu(máji) ?Mne najväčšiu Noc literatury 11.V.2016 a výlet do Poľska - kalvária Zebrzydovska(UNESCO).Budem to sledovať aj v júni(červnu) a už teraz sa teším.Život je krásny :o))Marianna

    OdpovědětVymazat
  7. tyjo, ja si snad tu pecku z avokada taky snad zasadim :D kazdy den jedno davam do salatu a jiz dlouho odolavam, brzy se asi vzdam a uvidim, jak na tom bude muj pestitelsky duch :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, no já nevím jak ty, ale já svou novou práci zvládám docela dost dobře a to hlavně proto, že jsem se rozhodla trochu jinak přemýšlet. Začínám si i trochu více vážit peněz a snažím se je i nějak chytře zhodnotit, třeba přispíváním do akcií firem, kterým prostě věřím... Třeba za mne je to Apple nebo Beyond Meat s jejich vegan masem :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezky napsané. Hned mám chuť se zamyslet, co mě dělá šťastnou. Třeba první den, kdy můžu odložit bundu a vyrazit ven jen v tričku. Nebo když kvetou třešně a všude poletují okvětní plátky bílé jako sníh. A samozřejmě dlouhé večery, kdy se dá sedět venku a povídat si s přáteli. Ještě je důležité se pořádně vyspat, a na to jsem si koupila zde zdravotní matraci, na které se mi spí jako na obláčku.

    OdpovědětVymazat